Kaffebulla
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Missä mahtaa mennä nykyään? Onko saanut elämän syrjästä kiinni, vai jatkaako entisiä kuvioitaan?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Isälläni oli aikoinaan hyvä tilanne, hän kävi kesällä mökiltä kerran viikossa kaupunkikodissa kaakalla. Ei halunnu huusissa asioida. Tiesi tarpeensa tulollaan olevan ja sitte ajoi 40 km kotiin. Siistimpää.
Ja sinä lapsena uskoit? 😀
🇺🇦🇮🇱
Voi hyvänen aika tuon Tinnin asua. On minullakin mahaa, mutta en kyllä tuollaisessa makkarankuoressa kehtaisi sitä esitellä kaikelle kansalle.
🇺🇦🇮🇱
Onko miehellä erektiovaikeuksia? Toinen nainen?
🇺🇦🇮🇱
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Mun mielestä perspuoli ei ole koskaan mikään pyhin ja arvokkain. Sama reikä se on kaikilla. Ehkä tällaisesta mystifioinnista olisi hyvä jo tulla 2000-luvulle? Ei se järvi soutamalla kulu. Eikä seksin tarvitse olla aina niin ainutlaatuista ja ihmeellistä. Aika harvoin se sitä on.
Mielestäni ihmisen arvokkain osa on hänen mielensä, aivonsa. Ei perse.
Mutta niinhän sitä traditionaalisti on ajateltu, että se naisen ainoa tärkeä osa on jalkojen välissä. Outoa että jotkut naisetkin vielä nykyään ajattelevat näin.
🇺🇦🇮🇱