Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Profile picture for user Kaffebulla

Kaffebulla

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

121/1113 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla esim. uhkaillut tätä professoria, jota kovasti tuntuu inhoavan? 

🇺🇦🇮🇱

112/1113 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiusaamistarkoituksella tehty M1. Valvira kyllä valvoo näiden villien lääkäreiden toimintaa ja evää luvat määrätä tiettyjä lääkkeitä tai rajoittaa lupia toimia lääkärinä yksin. Ei siihen M1 lähetettä käytetä, eikä tarvita. Aivan peruusteettomalta kuulostaa. No, oikeudessa voi saada hyvitystä tuosta.

Ei välttämättä ole täysin perusteetonta. Siis jos hän oikeasti uskoo, että on olemassa joku salaliitto, joka tähtää ihmisten myrkyttämiseen, ja tekee jotain rikosilmoituksia eri ihmisistä ja tahoista (kuten meta). Kyllä siinä jo harhaisuuden kriteerit täyttyy.

🇺🇦🇮🇱

108/1113 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä taho on, joka hänen mukaansa ihmisiä haluaa myrkyttää? Ja miksi? Että saadaan kolesterolilääkettä myytyä? 

🇺🇦🇮🇱

356/420 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiesin jo teini-ikäisenä, etten ikinä halua lapsia. Nyt 50+ iässä olen huomannut, miten vähällä olen päässyt. Tuttavapiirissä kauheita eroja ja lasten huoltajuuskiistoja, rahaongelmia, lapsilla nepsyjuttuja sun muuta. 
Onneksi en siihen liukumiinaan astunut. On ihanaa kun on vapaa-aikaa, varallisuutta, voi panostaa työhön täysillä ja omaan hyvinvointiin. Saa nukkua yöt läpeensä ja viikonloppuisin niin pitkään kuin haluaa. Ehkä siksi en ole ikinä ollut masentunut, koska olen saanut nukkua. En tajua, miten ihmiset jaksaa yöheräilyt. 

🇺🇦🇮🇱

86/1113 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se puhunut statiineja vastaan? Lääketeollisuudelta menee rahat, jos paljastaa totuuden niistä.

Ei ole täysin statiinivastainen, puolustaa niiden käyttöä tietyissä tilanteissa. On kuitenkin ketoruokavalion puolestapuhuja ja sekös muita lääkäreitä ituttaa.

Lääkärit kohtaa ihan joka päivä työssään kaiken maailman kiihkovegaaneja ja raakaruuan syöjiä. Voin vannoa, että kenenkään ruokavaliot ei ketään tavis lääkäriä kiinnostele yhtään. Heillä on ihan riittämiin töitä muutenkin. Tuo ketoruokavalio lisäksi on jo täysin muodista mennyt juttu. 

🇺🇦🇮🇱

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.