Kaffebulla
Seuratut keskustelut
Kommentit
Viekää fidaan tai kierrätyskeskukseen, ne on kotimaisia ja luovat työtä suomalaisille!
Uffit kierrän kaukaa. Joskus tasarahapäivinä voin käydä, ei muuten.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Kokkareet yrittävät mielistellä heitä vihaavia ihmisiä. Rahanahneita kun ovat. He ovat saaneet oppinsa juutalaisilta, jotka ovat kerjäämisen ja valehtelun mestareita. Silti vieläkin ihmetellään, mistä antisemitismi johtuu.
Ime paZkaa
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on, ja näin se on aina ollut.
Ei ole ollut. Sosiaalituet ja työllisyys on tällä hetkellä ennätyksellisen alhaiset, ja samalla hinnat kohonneet pilviin.
Ap
Palaappa nyt vaikka 100 tai 150 vuotta taaksepäin ja mieti vielä uudelleen.
Suomessa on nyt korkein elintaso historiassa mitä koskaan on ollut. Ilmainen terveydenhuolto ja koulutus kaikille.
🇺🇦🇮🇱
Entä perselive?
🇺🇦🇮🇱