Kaffebulla
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, moni kyllä puhuu taloudellisesta väkivallasta mutta koskaan ei saa sanoa ääneen että toisen siivellä eläminen on myös vallankäyttöä. Ihan yhtälailla siinä toinen joutuu elättämään aikuista ihmistä vastentahtoisesti.
Samaa mieltä.
Pahimpia on tilanteet, joissa ensin puntit on menneet tasan, mutta jostain syystä yhtäkkiä toinen osapuoli ilmoittaa, että mulla ei olekaan rahaa.
Näin on käynyt joillekin tuntemillani naisille. Eli mies on vaan yhtäkkiä ilmoittanut, että rahaa ei ole. No pakkohan toisen on maksaa vuokra sitten kokonaan, ei sitä maksamattakaan voi jättää.
Kyllä se on mun mielestäni taloudellista väkivaltaa, kun pistää toisen maksamaan vaikka näin ei alunperin oltu sovittu.
🇺🇦🇮🇱
Viekää fidaan tai kierrätyskeskukseen, ne on kotimaisia ja luovat työtä suomalaisille!
Uffit kierrän kaukaa. Joskus tasarahapäivinä voin käydä, ei muuten.
🇺🇦🇮🇱
Kuulostaa siltä, ettet oikein hyväksy sairauttasi.
🇺🇦🇮🇱