Kaffebulla
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Matriarkaalisessa suomessa myy vain naisia kehuvat kirjat.
Hopi hopi kirjakauppaan sitten ostamaan niitä setämiesten kirjoja! Mikset mene jo? 🧐
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei halua dikpikkejä.
Naiset ei myöskään halua maksaa 20e siitä, että pääsevät lukemaan kirjallisen kuvauksen Kauko Röyhkän dikpikistä.
Jännä. Naisten vika tämäkin 😂Vosut kävi takavuosina kuumana tähän runoltavaan jännämieheen...
Kaukon fantasioissa juu.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset: listatkaapa vasiten, millainen kirjallisuus pääsisi seulanne läpi!
Bannaisitteko naisille suunnatut eroottiset? jne
Kreisi kysymys. Naiset on erilaisia ja lukee erilaista kirjallisuutta. Kirjallisuuden kaanon on ollut niin miesvaltainen, ettei ole mikään ihme, että setämiehen kikin seikkailut ei enää niin kiinnostele meitä kulttuuritätejä. Kikin seikkailut on totisesti nähty, kuultu ja koettu.
Joo, ei näin pieneen maahan mahdu kuin yksi Panu Rajala. 😅
Loiri tahmeine muisteluineen ehtikin jo kuolla.
Valehteleeko Kauko muuten ikänsä? Olin itse ysärinuori ja kyllä hän oli keski-ikäinen jo silloin. Mun mielikuvissa hän on ollut täysin setä jo ysärillä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Kauko Röyhkä valitti taannoin, ettei Oulun kirjastoon tullut hänen esitystään kuuntelemaan kuin ”vanhoja naisia” (käytännössä Kaukon ikäisiä).
Kommentti kertoi oleellisen hänen mielenmaisemastaan. Vanha sovinisti.
Haha, Kauko on vissiin sairastunut Panu Rajala -syndroomaan 😅
🇺🇦🇮🇱
Luulen, että Kaukon perimmäinen murhe on se, että nuoret naiset eivät ihaile pillut kosteina hänen nerouttaan.
🇺🇦🇮🇱