Juljus
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Hyvin menee täälläkin. Justiinsa tulin saunasta. Lattia tuntuu vähän viileälle paljaalle jalalle, muuten on lämmintä. Huvikseni lämmittelen pystyuunia aamuisin vaikka keskuslämmityskin pelaa hienosti.
20 Näyttäis olevan ja ulkona samanverran pakkasta. Omakotitalo ja sähköllä sekä puilla lämmitän.
Että tuolla se mun paras kaveri jossain on...
Koska työn tekeminen on alkeellisin tapa tehdä rahaa...
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Kun laina on kohta maksettu jää rahaa lyhennyksen verran enemmän säästöön. Talon arvolla eioo sinänsä väliä kun enoo myymässä tätä mihinkään.