Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Profile picture for user Juljus

Juljus

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

358/1325 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Juljus kirjoitti:

Mittari mittas oikein ilmankosteuden ja lämpötilan. Hiilidioksiidi määrissä oli piikkejä, vaikka kellarissa ei käyty kertaakaan? Pidin siis mittaria piruuttaan viikon kellarissa. Siitä voi jokainen päätellä itse onko luotettava vaiko ei. Entäpä hinta sitten. K-raudassa samallainen venttiili lämmöntalteenotolla maksaa 200e. Reikä seinään 100e teetettynä. Satasella saa ostettua myös reikäsahan, jolla voi porata reijät itse. Sähkötyöt 120e. 420e yhteen venttiiliin ja asennusaika max 2 tuntii. Riippuen onko kivi vai puuseinä. Muutamalla puhelinsoitolla säästää aikamonta tonnia. 

 

 

57/102 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juljus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juljus kirjoitti:

8.9c kwh vuoden soppari. Käytän sähköä eniten silloin kun pörssisähkö on kalleimmillaan. Siksi määris on mulle edullisenpi.

Oletko analysoinut tämän exceliä vai PowerBI:tä käyttäen?

Olen kyllä.

Analysoida viimeisen 5 vuoden kulutuksesi ja huomaat, että Pörssisähkö olisi ollut se halvin.

Mulla on 18 vuoden otanta mistä analysoida...

51/102 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juljus kirjoitti:

8.9c kwh vuoden soppari. Käytän sähköä eniten silloin kun pörssisähkö on kalleimmillaan. Siksi määris on mulle edullisenpi.

Oletko analysoinut tämän exceliä vai PowerBI:tä käyttäen?

Olen kyllä.

44/102 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.9c kwh vuoden soppari. Käytän sähköä eniten silloin kun pörssisähkö on kalleimmillaan. Siksi määris on mulle edullisenpi.

16/17 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yks joka ei vietä joulua mitenkään. Tai no, laitan mä kynttilän pihalyhtyyn mut siinä kaikki...

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.