Juljus
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
8.9c kwh vuoden soppari. Käytän sähköä eniten silloin kun pörssisähkö on kalleimmillaan. Siksi määris on mulle edullisenpi.
Oletko analysoinut tämän exceliä vai PowerBI:tä käyttäen?
Olen kyllä.
Analysoida viimeisen 5 vuoden kulutuksesi ja huomaat, että Pörssisähkö olisi ollut se halvin.
Mulla on 18 vuoden otanta mistä analysoida...
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
8.9c kwh vuoden soppari. Käytän sähköä eniten silloin kun pörssisähkö on kalleimmillaan. Siksi määris on mulle edullisenpi.
Oletko analysoinut tämän exceliä vai PowerBI:tä käyttäen?
Olen kyllä.
8.9c kwh vuoden soppari. Käytän sähköä eniten silloin kun pörssisähkö on kalleimmillaan. Siksi määris on mulle edullisenpi.
Täällä kanssa yks joka ei vietä joulua mitenkään. Tai no, laitan mä kynttilän pihalyhtyyn mut siinä kaikki...