Juljus
Seuratut keskustelut
Kommentit
29e sain lasit ja aurinkolasit vahvuuksilla. Uusia kyllä pitäis. Ja seuraavalla kerralla otan molempiin naarmuuntumattomat linssit. Niistä joutuu kyllä maksamaan hiukan lisää.
Senverran on tullut muutettua elämää, että nyt 23v raittiina ja sitten jo 8v pois työelämästä.
Mä pistän paremmaks, enoo vaihtanu verhoja noin 15 vuoteen.
Mä oon tehny aika monta elatussopimusta ja aina on tehty hyvissäajoin ennen vanhan umpeutumista. Juuri sentakia, että ei tuu katkoja maksuun. Eri paikkakunnilla asuttaessa elatusvelvollinen käy oman kunnan lastenvalvojalla tekemässä sopimukset ja sitten ne lähetetään lähivanhemman kuntaan allekirjoitettavaksi. Myös tästä käytännöstä on kokemusta. Monesti oon kyllä menny myös äidin kunnan lastenvalvojalle, niin on saatu nimet papereihin samantien.
Kun lapset juoksee ovella vastaan ja huutaa isi tuli isi tuli.