Juljus
Seuratut keskustelut
Kommentit
Mä tein aikaison saunarempan ilman lupia. Eikä kukaan saa koskaan tietää... Mut joo, yleensä joutuu hakemaan rakennusluvat jälkikäteen jos jää kiinni. Siloin pitää piirrättää kuvat ja tehdä lupahakemus ja sanomista tulee varmasti. Jos on oikein mulkku rakennustarkastaja, niin voi purattaa uhkasakon uhalla, mut on kyllä tosi harvinaista...
Mä en tykkää itse siitä matkustamisesta. Bussilla asemalle, junalla kentälle, monen tunnin lento ja siihen vielä päälle bussimatka hotellille. Eioo ton vaivan arvosta, et saa köllötellä pari viikkoo rannalla. Mun tuttava taas tykkää just matkustamisesta. Ei tuu koskaan suoralla lennolla tänne, vaan aina useamman vaihdon kautta. Tykkää olla lentokentillä ja nauttii lentämisestä. Et näin.
Multa kanssa onnittelut. Mä ajan 93 vm volvolla. Ei niin hieno kun lexus, mutta sopii mulle hyvin.
Ketä edes kiinnostaa millaisella autolla joku toinen ajaa? Tai on ajamatta. Pidetään vaan oma auto kunossa, jooko?
Kerran jouduin murtautumaan omaan kotiin. Muistaakseni 150e tuli vahingolle hintaa. Sen jälkeen on pysynyt vara-avain visusti kynnysmaton alla.