Juljus
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Eikai me muuten roikuttais täälä jos ei olis...
Kyllä siinä pitäis olla jossain kohtaa öljytikku. Ja joo, siihenkin pitää välillä vaihtaa öljyt.
Mä sain sohvan menemään ilmaiseksi, kun pidin myydään puolella ja laitoin hintaan 0e
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Vanhaan laittaisin, uuteen en. Jos siis molemmat ovat syntettisiä tai mineraali öljyjä.
MIksi et laittaisi?
Uudet moottorit on paljon tarkenpia öljyn suhteen, kun ei vielä ole välyksiä. Vanhassa kuluneessa moottorissa eioo enää niin tarkkaa mitä öljyä laittaa, kuhan vaan on öljyä.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Jos yhtään lohduttaa, niin monimuukin on tehnyt tosi huonoja valintoja elämässä.