Juljus
Seuratut keskustelut
Kommentit
Asuntoon, ruokaan ja autoiluun menee suurin osa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meille saa lapset ja lapsenlapset tulla ja olla. mulla useampi lapsi ja kaikki tottakai yhtä tervetulleita
Sama, paitsi mulla eioo vielä lapsenlapsia. Isommille ja pienenmille lapsille on eri huoneet ja kaikille on omat sängytkin vielä paikoillaan.
Siihen tullaan nimenomaan sippolantietä 375. Siinä on pitkä suora, jossa saa auton kihdytettyä täyteen vauhtiin ja suoraan päin kalliota. Kaiki täällä kouvolassa tietää tuon paikan. Kallio näkyy suoran päästä asti, joten vahingossa siihen ei kukaan törmää...
Juljus kirjoitti:
Mä tein 4000km retken bensavehkeellä. Kesti 2 viikkoo. Oma auto hajos päivää enen reissun alkuu, mutkun kaikki oli maksettu, niin ostin toisen ja läksi sillä. Se kesti 2 paivää ja piti ostaa 3 auto. No sillä saatiin sitten reissu tehdyksi ja nyt se pitää sitten myydä. Saattaa ola että tuli helvetin kallis reissu...
Niin ja bensaan meni rahaa 500-600e
Mä oon vaihtanu työelämän niukkaan toimeentuloon. Ja on ollu kyllä hyvä päätös. Enoo enää niin kauheen väsyny ja nyt on kunolla aikaa lapsille. Remppaa ja pihatöitä on sopivasti, niin ei pääse aika käymään pitkäksi.