Huvipuistohullu
Seurattavat (1)
Seuraajat (1)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Joo, just oon menos yksin huvipuistoon 🎢🎡🎠😄
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Pori, koska en harrasta ulkomaanmatkoja 😃
Mut siellä ei ole yhtään huvipuistoa?
Toki tänään siellä saa hupia vaikkapa kuuntelemalla Sauli Niinistöä Suomiareenassa 😁
Siksi meenkin tänään Alahärmään 😁
Pori, koska en harrasta ulkomaanmatkoja 😃
Ei, ku pitää sanoa, että tämä laite on aika tarkka kaaristaan 😎
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Mä kuuntelen kävelyllä vain äänikirjan juttuja 📚