Huvipuistohullu
Seurattavat (1)
Seuraajat (1)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Mulla on aina samat eväät. Pari päivää sitten yks työkaveri totesi, että "sä luotat vieläkin tuohon eväskomboon" 😃 On myös ihmetelty, ku en lämmitä burgeria, enkä laita väliin mitään pihvin lisäksi 😄
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa ihana, mutta ajattelepa, miten ahdistavaa on olla 13-33-vuotiaana tuon niminen, kun vanhemmat herrasedät työpaikoilla, toreilla, ja joka paikassa perverssisti makustelevat nimeä ja tyttöparka ahdistuu.
Se on jo 13-33 -vuotias 😅
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Suolakurkku ei oo syötävää 😑