Huvipuistohullu
Seurattavat (1)
Seuraajat (1)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli.
Mikä siinä on se ongelma? 🤔
Suolakurkku ei oo syötävää 😑
Mulla on aina samat eväät. Pari päivää sitten yks työkaveri totesi, että "sä luotat vieläkin tuohon eväskomboon" 😃 On myös ihmetelty, ku en lämmitä burgeria, enkä laita väliin mitään pihvin lisäksi 😄
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Odotas ny, ku mä oikein katton sitä naamaa 🤔
Ihan joka piirre 😍