Huvipuistohullu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Koska mun huvipuisto ei oo siellä 😄
Mä lähden kohta 40 kilsan päähän töihin, eikä mulla oo autoa 😃
Onneksi meillä on toimiva kimppakyytisysteemi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joka ei osaa kirjoittaa tai puhua suomea vaan käyttää sanoja kuten "servaa" jne. on vähä-älyinen.
Mikäs on sitten suomenkielinen vastine servaukselle? Niinpä! Ei ole meidän muiden vika, että suomi on köyhä kieli, jolloin sanoja tulee lainata muualta. Agricola oli laiska mies🤷🤷
Ohis. Servata sana voisi kääntää suomeksi: saada hiljaiseksi komnentillaan. Tai , että psykologi Dunderfelt laittoi kuulijoille jauhot suuhun.
Servata on -voin olla väärässä- enempi slangisana kuin yleiskielessä esiintyvä termi.
Uskovainen mies
No niinhän sen voi, mutta on kielen köyhyyttä joutua käyttämään kolmea sanaa, kun lainasanalla sen voi ilmaista yhdellä🤷🤷
Vaientaa, päihittää, nujertaa 😃
Mua taas yritettiin estellä ostamasta rannekkeet molemmille, ja jälkeenpäinki vielä yritti maksaa omansa mulle takaisin 😃
Tiätysti Kuhalle pitää antaa siimaa aina välillä 😃