Huvipuistohullu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Tekoäly ei taas tiedä mitään 😄 jos olisin täysin työtön, saisin tukia aikalailla tasan 1000€ 😅
Sinähän olet täysin työtön 😄jos olisit töissä, et laittaisi näitä kommenttejasi pitkin päivää aivan jokaisena päivänä 😅
Mulla on vielä tämän viikon kaks osa-aikaista työpaikkaa, ens viikosta alkaen yks täysaikainen 😎
Eikai kukaan töis oo 24/7 😃
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset pysyvät kiinni ajatuksen voimalla
Joo, me ajatellaan koko ajan kovasti, että "kyllä ne pysyy, kyllä ne pysyy" 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Massavaikutuksen laki: Läskit lähtee, laihat jää.
Sehän hyvä laite lihaville: läskit lähtee. Heti ostamaan sarjalippua!
Ei oo sarjalippuja, on vain kertalippuja ja rannekkeita 😎
Vierailija kirjoitti:
Maan vetovoimaa on vielä jäljellä siinä vaiheessa kun vaunu kääntyy nopeasti hetkeksi ylösalaisin niin siitä paineesta ihminen painautuu siihen penkkiin.
Junker hidastaa yhdes kohtaa niin, että roikutaan kaarien varas 😃 siinä pitää aina yrittää pudottaa ittensä kyydistä, muttei oo vielä onnistunu 😄
Ku sain selville kaipaamani henkilön iän (olin vähä vaille 41 silloin) 😅
Ja siis oikeastihan en tunne itteäni ollenkaan vanhaksi, mutta tuos kohtaa tuli vähä sellainen ehhh... 😄