Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Profile picture for user Huvipuistohullu

Huvipuistohullu

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

22/34 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä terve, normaalipainoinen kroppa silti näyttää paremmalta kuin 50 kg ylipainoa vaikkei sitä lihasta olisikaan.

No joo, mutta aloittajan pointti oli, ettei laihduttamalla saa nättiä. Otappa se 50 kg ylipainoa pois pelkästään laihduttamalla niin lopputulos on pahempi kuin lähtötilanne. Vain alle kolmikymppinen voi pelkästään painoa pudottamalla laihduttaa isoja määriä ilman että alkaa puskea silmäpussia ja lihat roikkumaan. Muille ehdoton kyytipoika on liikunta. Tarpeeksi vanhaksi kun tulee, laihduttaminen on aina ulkonäköheikennys vaikka sen yhdistäisi liikuntaan

Ihan ok tämä on 🤩 pystyy peittämään vaatteilla, toisin kuin sen lähtötilanteen 😃

2/34 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Suomi? 

4/227 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ihmettelee, että miksi muut tuli etuajassa 

Ei hän voinut tietää, että kaikki muut ovat jo luokassa. Mutta yhtään ei nopeuttanut omaa toimintaansa. Liikkeet oli hitaat kuin hidastetusta filmistä. Ei mitään kiirettä avata omaa läppäriä tai viedä laukkua pois.
 

Miksi siinä olisi pitänyt ruveta hosumaan? 

1/227 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelee, että miksi muut tuli etuajassa 

59/94 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut tuollaista. Mutta sitä ihmettelen, että vapaaehtoisesti lapsettomat ovat hurjan tuohtuneita, kun heille ei ole seuraa juhlapyhinä, ihmiset viettää aikaa perheittensä kanssa eikä halua esim. juhannuksena lapsivihamielisiä mukaan mökille.

Miksi aina oletetaan, että me velat vihataan lapsia? 🤔 

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.