Huvipuistohullu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ihmettelee, että miksi muut tuli etuajassa
Ei hän voinut tietää, että kaikki muut ovat jo luokassa. Mutta yhtään ei nopeuttanut omaa toimintaansa. Liikkeet oli hitaat kuin hidastetusta filmistä. Ei mitään kiirettä avata omaa läppäriä tai viedä laukkua pois.
Miksi siinä olisi pitänyt ruveta hosumaan?
Ihmettelee, että miksi muut tuli etuajassa
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut tuollaista. Mutta sitä ihmettelen, että vapaaehtoisesti lapsettomat ovat hurjan tuohtuneita, kun heille ei ole seuraa juhlapyhinä, ihmiset viettää aikaa perheittensä kanssa eikä halua esim. juhannuksena lapsivihamielisiä mukaan mökille.
Miksi aina oletetaan, että me velat vihataan lapsia? 🤔
Ihan ok tämä on 🤩 pystyy peittämään vaatteilla, toisin kuin sen lähtötilanteen 😃