Fica
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaisiko parisuhdeterapia?
Mua auttaisi kyllä. Mies ei tajua että ongelmaa on.
Älä suostu seksiin jos et saa siitä mitä haluat. Mies tajuaa aika nopeasti, että jotain pitää tehdä sinun tyydytyksen eteen jos mielii itsekin saada. Mikä tässä yhtälössä on naisille niin vaikeaa? Ylsipuolisessa seksissä ole mitään järkeä.
Ai että tehdään seksi vallankäytön välineeksi. Jos et tee näin niin en anna. Ei tuo ole rakentava tapa. Keskustelu on vaan pakko saada aikaan, vaikka sitten riidan kautta, mutta ei mitään kaupankäyntiä.
Ei ole vallankäyttöä vaan luonnollista halujen lopahtamista, jos ei ikinä tunnu hyvältä, niin ei sitä lopulta haluakaan.
Se on luonnollista. Mutta ymmärtääkö se mies, miksi nainen ei halua enää, se onkin toinen juttu ja siinä kohtaa on kyllä naisen velvollisuus kertoa miehelle ja vaikka näyttää, mikä tuntuisi hyvältä. Sekin on toinen juttu, toteuttaako mies niitä oppeja, mistä vaimo tykkäisi. Toivottavasti, koska luultavasti se mieskin haluaisi ns. hyvää seksiä mielummin kuin huonompaa.
Niitä omia toimintamalleja on todella vaikea muuttaa, mutta se on ainoa ratkaisu, jotta seksi olisi molempia tyydyttävää.
N47
Jokuhan se tässä tarinassa mättää vaikka ap sanoo, ettei ole trolli.
Suomalainen mies ei kuulemma puhu aiheesta, mutta kuitenkin on kertonut kiertäneensä maailman huo ratalot, on kertonut hänellä olevan aiemmin anaalijuttuja, mutta ei kerro syytä miksi ei pane nykyistä naistaan perseeseen. Puhuu, mutta ei kuitenkaan puhu.
Onko mies kertonut vai onko kaikki sun omia johtopäätöksiä?
Exä viestitteli vuoden. Oletko jutellut exän kanssa? Miksi he erosivat?
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän pannut kertaakaan sinua peppuun?
No kun ei ole... ja sillähän tässä asia onkin alkanut ihmetyttämään.
Useasti hän siihen viittaa ja aikaisemmissa suhteissa sitä on ollut.
Edellinen avovaimo viestitteli melkein vuoden ja välillä haukkui, välillä vonkui takaisin.
Haukkuessaan nimitteli pervoksi perseeseen panijaksi ja kutsui käymään, että voisi työntää dildon mieheni anukseen jotta tietäis miltä se tuntuu...t: AP
No, jos mies miestä kiihottaa anaaliporno, mutta koska on kokenut ja kokeillut siis useammankin kanssa anaalijuttuja ja jos ei se tunnukaan hänestä livenä niin hyvältä, kuin miltä se näyttää ja siis katselee vaan.
Mutta siis jos kerta teillä on muuten niin täydellistä seksiä, niin onko se nyt niin hirveää jos ei pane perseeseen? Ymmärrän tietysti, jos et itse ole edes kokeillut, et pitäishän se kerran edes kokeilla, että tietää miltä tuntuu. Ja jos se ei sille miehelle kuitenkaan ole mikään ehdoton ei-juttu kokemusten perusteella, niin pitäisi sen tehdä se edes sun mieliksi.
Vai haluatko vain sen takia, kun mies katsoo anaalipornoa ja olet tehnyt tulkinnan et on sen mieltymys?
N47
Vierailija kirjoitti:
AP vastailee.
Kiitos vastauksista ja kysymyksistä.
En ole trolli tai provo vaan tämä aihe on oikeasti mietityttänyt.Madonna syndrooma olis helppo hyväksyä ja saattaa olla tottakin, sillä olen ainoa nainen jonka hän on esitellyt vanhemmilleen ja sisaruksilleen.
Mutta se häiritsee, että viikottainen nettiporno on lähes pelkästään anaalia... eli siihen olis selvästi mieltymys.
Joku kehoitti kysymään suoraan.
Not a good idea. Ensiksikin mieheni on kansainvälisyydestään huolimatta ajatusmaailmaltaan normaali suomalainen mies. Menee lukkoon kiusallisista kysymyksistä.
Sä voit sit jutella sille normaalille suomalaiselle miehelle omia ajatuksia aiheesta ilman, että kyselet sen enempää.
Mistä netin selaushistoria muuten selviää sulle? Eikä tietystikään kaikki, mitä joku katsoo pornossa ole välttämåttä sellaista, mitä itse tekisi oikeassa elämässä.
N47
Mistä tiedät? Onko kertonut? Onko kertonut myös edellisistä seurustelukumppaneista vai mistä tiedät, että heidän kanssaan on ollut anaalia?
Mistä sä tiedät nämä asiat ellei mies ole kertonut? Tai ellet ole puhunut edellisten kumppaneiden kanssa?
Miksi se olisi tabu miehelle, kun kerran katsoo sellaista pornoa ja on edellisissäkin suhteissaan sitä normaalisti tehnyt?
Miksi se sitten viittaa puheissaan aiheeseen muttei puhu sun kanssa?
Miten viittaa puheissaan?
Trolli on ap ja todnäk mies
N47