Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fica

Kommentit

4/23 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee läheteltyä vaimolle useemman kerran viikossa. Välillä vihjailuviestejä ja välillä sit vähän kiimasempiaki.

Kuvia lähetän myös, ku tiiän et vaimo niistä tykkää ja käy kuumana niistä. Siis ihan perus munan kuvia.

Minä yleensä alotan viestittelyn ja vaimo lähtee kyllä heti niihin mukaan, kun on sanonu et ne toimii hyvänä esileikkinä ja tietää sit et toinenki haluu.

Ei tarvii paljoo lämmitellä sit enää ku valmiiks on vaimo kuumana :)

Toimii meillä hyvin ja molemmat tykkää.

m42

No nyt oon kyllä sun vaimon kanssa ihan samalla aaltopituudella :)

Meillä ei juurikaan lähetellä seksiviestejä. Joskus ihan harvakseltaan. Oon kyl sanonu, et tykkäisin saada viestejä, mut on niin satunnaista että. Kai se niitä lähettelis jos niistä tykkäis ja tykkäis ite niitä ite saada.

Mäkin oon vähä sitä mieltä, et miehen pitäis aloittaa viestittely ensin ainaki suurimmaksi osaksi😅 Mä kyllä lähtisin mukaan ilman muuta.

N47

11/11 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin jos on oikea henkilö. Oon aina ihmetellyt miksi seksiä pitäisi pantata, että seksin harrastaminen muka vähentäisi mahdollisuutta suhteeseen. Itse olen täysin vastakkaista mieltä, ei se ole vaatimus, mutta viivyttely voi myös heikentää mahdollisuutta suhteeseen.

Niin just. Se viivyttely lopulta tappaa sen jännitteen, kun huomaakin, et ei toista todennäköisesti kiinnosta, kun mitään ei tapahdu.

Sehän vaan lisää sitä jännitettä.

N47

43/50 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän nyt yhtäkkiä haluaisi monogamiseen parisuhteeseen? Kokeeko hän jotain yhteiskunnan painostusta?

Minä olen osittain samankaltainen kuin kuvailemasi mies, mutta sillä erotuksella, että minulla on pitkiä ei-monogamisia suhteita, enkä sellaiseen haluaisikaan.

No tätä samaa olen miettinytkin. 😑 Sanoo vain että "rakastuin vaan suhun ja sinä riität mulle". Se vain kuulostaa oudolta kun kuitenkin hällä ikää tuon verran ja elänyt aina täysin eri tavalla.

Mutta kun ei ole itsellä aiempaa kokemusta asiasta niin en oikein osaa sanoa tuohon mitään. Itsellä kumppanit rajoittuu alle kymmeneen ja juuri tosiaan olin suhteessa joka kesti 15 vuotta.

Ollaan kyllä keskusteltu siitä hänen kanssa että jos yhdessä käytäisiin joskus toisia tapaamassa.

Itselleni tulee myös ehkä hieman riittämätön olo kun mies on niin kokenut seksi asioissa ja itse taas en ole , enkä muutenkaan pidä itseäni mitenkään "kummoisena" niissä asioissa.

Noin 7kk nyt ollaan tässä oltu yhdessä

En nyt mitenkään halua dumata ja varmasti on mies ihastunut suhun palavasti, mutta.

Ihan realistisesti, mieshän on pelaaja ja niinhän sä itsekin oot sitä vaihtoehtoa jo aatellutkin.

Mies varmaan ajattelee kyllä, että pystyy kyllä pidempään suhteeseen ja pystyyhän se, mutta "saattaa" hakee seksiä myös jostain muualtakin.

Varmasti on kokenut seksiasioissa, mutta on varmasti kokenut myös sosiaalisilta ja puhetaidoiltaan.

Kyllästymisen kynnys on todella matala ja sinuna en nyt ihan järkyttävän suuria tulevaisuudensuunnitelmia lähtisi maalailemaan.

Sori 😅

N47

53/58 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin kerran miehen kirjoituksen, jossa hän kertoi harrastaneensa vaimonsa kanssa paljon bdsm-seksiä, jossa hän dominoi vaimoa. Sitten he saivat lapsen, eikä mies enää pystynyt siihen. Vaimo oli todella pettynyt, ja mies kyseli netistä vinkkejä joltain psykologilta. Ihan mielenkiintoinen juttu.

Jos pitää saada pentu, niin on aikalailla erilaiset arvot, jos äiti haluaa vain pelkkää domina juttua.

OT

Miten naisen seksimieltymykset muuttuvat hänen saadessaan lapsen? Onko tähänkin joku teoria?

Vai kuuluuko seksihalujen kadota lapsen syntymän myötä?

N47

112/208 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tähän ei ole mitään lisättävää :)

N47

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.