Faith
Kommentit
On jonkin verran lähes aina epäjärjestystä mutta ei mikään kaaos. Vaatemyttyjä ja tavaroita on lattioilla nytkin, ja astioita tiskialtaassa odottamassa. Ei se liiemmin häiritse, mutta olen kyllä onnellisempi kun on siistiä.
Minulla on tarkka hajuaisti, joten mitään ällöttävää likaa kotonani ei ole. Esim. vien roskat ja biojätteet tiuhaan tahtiin pois, mutta lajitellut haisemattomat pahvit saattavat odottaa eteisessä viikkoja.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Olen. Söin linssipastakastiketta ja spagettia, päälle murensin runsaasti fetajuustoa. Lisäksi rucolaa ja hapankaalia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Silloin tällöin puuro ja kananmunat ovat yhdessä ihan riittävä pääaterianakin. Mielellään joku juures tai hedelmä lisäksi, vaikka porkkana tai omena.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kauniita kaikki omilla tavoillaan. Varsinkin näin kesäisin minua viehättävät eniten keskiaikaiset kivilinnat ja -kirkot. Ne ovat viileitä, karuja, hämäriä, valtavan paksuseinäisiä ja niissä on useiden vuosisatojen historia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Oli miten oli, minä ja mm. Walesin prinsessa Catherine jatkamme skinnyfarkkujen käyttöä, koska pidämme niitä ajattoman tyylikkäinä. Mutta mehän olemmekin jo keski-ikäisiä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/