Faith
Kommentit
Aivan mahtava päätös MM-kisoille: Suomeen kultaa, Sveitsiin hopeaa ja Norjaan pronssia! Iloitsen norjalaistenkin puolesta.
Vaikka finaaliottelu päättyi vain 0-1, Suomi oli selvästi parempi, joten todellakin ansaittu voitto.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Voi olla pelottavaa jos vieras aikuinen ärähtää. Paljon riippuu siitäkin mitä museotyöntekijä sanoi oppilaalle ja tarkalleen minkälaiseen häiriökäyttäytymiseen hän puuttui.
En pääse lukemaan juttua.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kyllä. Ja nytkin täytyy koko ajan hokea itselleen "olen vompatti, olen vompatti", kun se meinaa unohtua.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Ketju on niin vanha että olen saattanut jo vastata tämän joskus, mutta Herbinan Linum-deodorantti. Linum eli pellava. Se oli roll-on lasipullossa, etiketissä oli vaaleansinistä ja korkki oli vaaleansininen. Tuoksu oli puhdas ja pehmeän kukkainen, ei yhtään kirpeä kuten useimmat deodoranttituoksut. Oli aina ihanaa kun se tuoksui vienosti t-paidassa. Myöhemmin saman nimistä tuotetta myytiin vielä muovipullossa, mutta siihen oli tullut kirpeä komponentti.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/