Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Faith

Kommentit

9/20 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muistelen uskoon tuloani edeltävää aikaa, niin minulle se että myös tämän maailman huono-osaiset ihmiset julistivat evankeliumia oli tärkeä myötävaikuttava tekijä. Jos vain maailman hyväosaiset olisivat edustaneet kristinuskoa ja evankeliumia, koko juttu olisi vaikuttanut epäilyttävältä.

2. kirje korinttilaisille 4
"[5] Emmehän me julista sanomaa itsestämme vaan Jeesuksesta Kristuksesta: Jeesus on Herra, ja hän on lähettänyt meidät palvelemaan teitä. [6] Jumala, joka sanoi: Tulkoon pimeyteen valo, valaisi itse meidän sydämemme. Näin Jumalan kirkkaus, joka säteilee Kristuksen kasvoilta, opitaan tuntemaan, ja se levittää valoaan.
[7] Tämä aarre on meillä saviastioissa, jotta nähtäisiin tuon valtavan voiman olevan peräisin Jumalasta eikä meistä itsestämme."

13/17 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laske kättäni kaiteelle esim. ostoskeskuksen portaissa, influenssa- ja koronakausina saatan välillä laittaa ffp2-maskin mennessäni paikkoihin joissa on paljon ihmisiä, en koskaan unohda pestä käsiäni heti ensimmäisenä kun tulen kotiin jostain.

18/27 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvi minullakin.

15/42 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin lapsena että saisin uida altaassa joka on täynnä Fanny-vanukasta. Nyt kylpisin ehkä kreikkalaisessa täysrasvaisessa jogurtissa.

8/12 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lähetetty tutkimuksiin, käskettiin vaan syömään lisää suolaa.

Voi johtua ihan vaan liiallisesta vedellä lutraamisesta. Tai sitten hormoneista. Sielläpä se sitten selviää.

Kuka käski syömään lisää suolaa? Lääkäreiden mukaan matalaa veren natriumia nimenomaan ei voi kohottaa lisäämällä suolan syömistä.

https://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/p-na-mita-arvo-kertoo-ja-mi…

Minulla oli P-natrium 136, kun viitearvojen alaraja on 137. Ei siis merkittävän matala arvo. Lääkäri ei sanonut siitä mitään. Minusta tuntuu että minulla tuo johtuu hikoilusta. Harrastan paljon liikuntaa, ja hikoilen liikkuessani tosi paljon. Hien mukana menetän natriumia eli suolaa, ja kun juon vettä suolapitoisuus alenee entisestään...

Uskoisin että tällaisessa ilmeisessä tapauksessa suolan pieni lisäys voi parantaa arvoa.

Sellaisissa tapauksissa taas, joissa matala arvo johtuu esim. munuaisten toiminnan ongelmasta tai jostain lääkkeestä, suolan lisäämisestä ei ole hyötyä. Siitä voi olla jopa haittaa kuten tuossa linkin artikkelissa todetaan.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.