Faith
Kommentit
Tekoturkiksessa ei ole mitään vikaa. Aitoa turkista en suosittele ketään ostamaan ainakaan uutena. Jos löytyy joku vanha mummon aito turkki tai turkissomiste niin sen käyttäminen on ekologisempaa kuin pois heittäminen.
Kannatan turkistarhauksen lopettamista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Rupea syömään vähintään neljänä päivänä viikossa itse tehtyä kasvisruokaa, jonka proteiininlähteenä ovat linssit, pavut, herneet, soijarouhe. Muina raaka-aineina edullisia kasviksia, esim. sipulia, valkosipulia, porkkanaa, kaalia, perunaa, tomaattimurskaa. Hyviä mausteita tällaiselle ruoalle ovat esim. kuivatut yrtit, chilirouhe, juustokumina.
Rupea syömään aina päivän toisena lämpimänä ateriana puuroa marjoilla ja pähkinöillä. Puuroaterian proteiinimäärää voi kasvattaa suht edullisesti lisäämällä siihen kypsentämisvaiheessa raa'an kananmunan (ohjeita löytää netistä) tai valmiiseen puuroon pehmeää raejuustoa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Jeesus on auttanut minua aina. Joskus Hän on auttanut konkreettisesti, joskus auttanut minua näkemään tilanteen eri tavoin, joskus auttanut minua hyväksymään tilanteen, joskus auttanut antamalla lisää voimia jne.
Kannattaa uskoa Jeesukseen ja lukea Raamattua. Jos on jokin erityinen hätä ja ahdistus ja vaikea keskittyä niin psalmien kuunteleminen voi rauhoittaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ehkä osalla ihmisistä vaikuttaa se että heidän on helpompi uskoa persoonattoman jumaluuden olemassaoloon kuin persoonalliseen Jumalaan?
Hindulaisuudessa, vaikka se on monijumalainen, on perimmäisesti vain yksi persoonaton jumaluus, Brahman, jonka erilaisia ilmenemismuotoja ne monet eri jumalat ovat. Hindulaisuudessa on toki eri koulukuntia, mutta olen huomannut että täällä länsimaisten ihmisten parissa juuri se koulukunta, jonka mukaan kaikki on lopulta yhtä persoonatonta jumaluutta, on se mikä vetoaa.
Buddhalaisuutta harjoittavista jotkut suorastaan määrittelevät itsensä ateisteiksi. Siinäkin on se persoonaton jumaluus, ja lisäksi pääpaino on filosofiassa eikä niinkään uskonnollisina pidetyissä kysymyksissä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
On hyötyä. Laahustaminen johtaa siihen että myöhemmin jaksaa kävellä normaalivauhtia. Joskus tulevaisuudessa ehkä tekee mieli alkaa kävellä reippaasti.
Aina kun liikkuu, lihakset saavat harjoitusta ja verenkierto paranee yms. Jo pelkästään seisomisesta istumisen sijaan on terveydelle hyötyä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/