Faith
Kommentit
Ollessani ala-asteikäinen kerrostalossamme asunut vanha linnunluinen mummo, jolla oli hopeanharmaat hiukset, kutsui isosiskoni ja minut luokseen kylään. Hänen kotonaan näimme ensimmäisen kerran alkovin eli makuusyvennyksen. Muistan vieläkin että alkovin edessä oli tummansinisestä sametista tehdyt sivuverhot ja että sen takaseinällä vuoteen päädyssä oli lukulamppu.
Se näytti kotoisalta. Alkovi-sana tosin kuulosti minusta pelottavalta.
En ole koskaan nukkunut alkovissa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tunnen paljonkin. On selvää, että ei ihminen käytä jatkuvasti päihteitä siksi että se olisi kivaa tai vietä päiviään ja öitään kadulla siksi että nauttisi joutilaasta, "vapaasta" elämästä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Suomen ulkopoliittinen linja on, että muita maita autetaan siten että kohdemaan seksuaalitasa-arvon toteutumisesta huolehditaan. Jos kerran linja on tuo, eihän Suomi voi koskaan tunnustaa Palestiinaa valtioksi! Tai siis tuskin islamistit tulisivat koskaan hyväksymään moisen arvoperustan yhteiskunnalleen...
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Se että valtavan kokoinen laiva upposi alle tunnissa ja että sen sisällä vajosi meren pohjaan ja kuolemaansa yli 800 ihmistä tuntuu absurdilta. Laiva katosi pinnan alle kokonaan, ja kun pelastajat saapuivat, he näkivät vain mustaa myrskyävää merta. Jokusia pelastusveneitä keinumassa aalloilla siellä täällä.
Niin kauheaa ja käsittämätöntä, että joka vuosi tähän aikaan en voi kuin käydä läpi nämä samat ajatukset, (jotka eivät johda mihinkään suurempaan tapahtuneen käsittämiseen). Ja lopuksi tuntea lohtua siitä, että laivaan jääneiden ihmisten hätä on loppunut jo kauan sitten.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Lapsuuteni kotikaupungissa oli 80-luvulla iso marketti nimeltä Sokos-Market. Oli ollut siinä jostain 70-luvun puolivälistä asti. Sen nimi muuttui Prismaksi 80-luvun lopussa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/