Faith
Kommentit
"kuka ei tahdo työtä tehdä, ei hänen syömänkään pidä", sanotaan Raamatussa. Nykyinen rahajärjestelmä on vääristänyt raamatulliset periaatteet tältä osin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En ole huomannut merkittävää eroa ruotsalaisten ja suomalaisten ulkonäön viehättävyydessä.
Joitain eroja tyypillisissä piirteissä toki on. Edellä mainitulla Mikael Persbrandtilla on mielestäni tyypilliset ruotsalaiset kasvonpiirteet. Toisaalta valtaosalla ruotsalaismiehistä ei ole kyseisiä piirteitä! Niistä tekee "tyypilliset ruotsalaiset" se, että kyseisiä piirteitä olen huomannut lähinnä vain ruotsalaisilla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En ole koskaan tykännyt pyöräilemisestä. Käveleminen on paljon mukavampaa. Kaupungissa liikkuessa ei tarvitse liikennettäkään seurata niin aktiivisesti kuin pyöräillessä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Onko syynä jokin mt-ongelma tai neuropsykologinen häiriö? Jos ei niin ehkä hänellä on sinuun verrattuna vain toisenlainen suhtautuminen elämään ja elämässä etenemisen tahti ja tyyli? Tai ehkä hän ei vielä itse tiedä mitä tahtoo? 22-v. on aika nuori.
Joka tapauksessa, älä ajattele että vastuu on sinulla. Koeta suhtautua siten että lapsesi on tarkoitus löytää itse oma polkunsa ja tehdä omat virheensä, koska kyseessä on hänen elämänsä. Mutta jos hänellä on selkeästi jotain sairauden tai riippuvuuden tms. oireita niin voit auttaa hakemaan apua. Siinäkään tapauksessa sinä et voi häntä parantaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Hyvää saa ja pitää tehdä Raamatun mukaan! Pitää auttaa kärsiviä, ruokkia nälkäisiä, lievittää kipua ja pelastaa henkiä. Meidän ihmisten ei tule lisätä toistemme taakkoja teoin tai laiminlyönnein (eli auttamatta jättämisellä, kun olisi mahdollisuus auttaa).
Eutanasia on tarkoituksellista ihmiselämän päättämistä. Se on paitsi Raamatun mukaan syntiä, myös Hippokrateen valan ja siten lääkärin etiikan vastaista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/