Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Faith

Kommentit

11/64 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se pakottaminen on tapahtunut?

Ei kai nyt lusikkaa väkisin ole suuhun tungettu? Uhkailemalla?

Vanhemmillamme, erityisesti äidillämme, oli voimakas auktoriteetti. Se vain jotenkin riitti että "lautanen tyhjäksi!" oli sääntö.

Minulle (eikä tietääkseni sisaruksillenikaan) tämä ei aiheuttanut ongelmia. Minulla on terve suhtautuminen syömiseen ja olen kaikkiruokainen.

8/64 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti. 1980-luvulla. Me lapset söimme myös samaa ruokaa kuin vanhempamme. Vain kerran kun joku sukulainen toi kylään tullessaan päivällisen raaka-aineeksi munuaisia, meille tehtiin eri ruoka. 

6/16 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä mitä tuo "suosimisen kieltäminen" tulee tarkoittamaan käytännössä. Minulle se ei vielä ole selvinnyt.

31/37 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gorilla-video.

31/154 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Hyvää saa ja pitää tehdä Raamatun mukaan! Pitää auttaa kärsiviä, ruokkia nälkäisiä, lievittää kipua ja pelastaa henkiä. Meidän ihmisten ei tule lisätä toistemme taakkoja teoin tai laiminlyönnein (eli auttamatta jättämisellä, kun olisi mahdollisuus auttaa). 

Eutanasia on tarkoituksellista ihmiselämän päättämistä. Se on paitsi Raamatun mukaan syntiä, myös Hippokrateen valan ja siten lääkärin etiikan vastaista.

Miksi jumalan tahtoa sitten pitää vastustaa? 

Kärsivien auttaminen on Jumalan tahdon mukaista. Heidän surmaamisensa on Jumalan tahdon vastaista.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.