Faith
Kommentit
Piti. 1980-luvulla. Me lapset söimme myös samaa ruokaa kuin vanhempamme. Vain kerran kun joku sukulainen toi kylään tullessaan päivällisen raaka-aineeksi munuaisia, meille tehtiin eri ruoka.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Saa nähdä mitä tuo "suosimisen kieltäminen" tulee tarkoittamaan käytännössä. Minulle se ei vielä ole selvinnyt.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Hyvää saa ja pitää tehdä Raamatun mukaan! Pitää auttaa kärsiviä, ruokkia nälkäisiä, lievittää kipua ja pelastaa henkiä. Meidän ihmisten ei tule lisätä toistemme taakkoja teoin tai laiminlyönnein (eli auttamatta jättämisellä, kun olisi mahdollisuus auttaa).
Eutanasia on tarkoituksellista ihmiselämän päättämistä. Se on paitsi Raamatun mukaan syntiä, myös Hippokrateen valan ja siten lääkärin etiikan vastaista.
Miksi jumalan tahtoa sitten pitää vastustaa?
Kärsivien auttaminen on Jumalan tahdon mukaista. Heidän surmaamisensa on Jumalan tahdon vastaista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vanhemmillamme, erityisesti äidillämme, oli voimakas auktoriteetti. Se vain jotenkin riitti että "lautanen tyhjäksi!" oli sääntö.
Minulle (eikä tietääkseni sisaruksillenikaan) tämä ei aiheuttanut ongelmia. Minulla on terve suhtautuminen syömiseen ja olen kaikkiruokainen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/