Faith
Kommentit
Ruumiillisesti, siis solutasolla, resilienssini lienee hyvä: minulla oli todella pahoin vammauttanut MS-taudin pahenemisvaihe pian 12 vuotta sitten, ja kaikki vammat parantuivat nopeasti ja tauti siirtyi remissioon.
Henkistä resilienssiäni minun on vaikeampi arvioida. Toisaalta olen resilientti sikäli, että vastoinkäymisten sietokykyni on hyvä: en luovuta, en pitkäaikaisesti menetä elämäniloa ja toiveikkuutta enkä ole itsetuhoinen. Toisaalta se on huono siten, että toimintakykyni saattaa heikentyä henkisten vastoinkäymisten ja kuormitusten myötä pitkäksi aikaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Luin loppuun Kuolema seuraa muotia. Aloitin Emily Bronten Humisevan harjun. Olen niin innoissani että vihdoin pääsen lukemaan tämän klassikon.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Se ei ole Hitchcockin parhaimpia. Kuten sanottu, Vertigo on mestariteos. Psyko on hämmästyttävä ja todella karmiva filmi ja sellaisenaan myös mestariteos.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tänä syksynä olen lukenut 6-8 kirjaa kuukaudessa. Jännitysromaaneja, klassikkoromaaneja, esseekokoelmia ja tietokirjoja.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Hänhän on lehdessä usein siksi, että syö ison määrän jotain tiettyä ruokaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/