Faith
Kommentit
Monet yhdistelmänimetkin ovat jo käytössä, mutta voit erotukseksi lisätä puun nimeen omistusmuodon, esim. Tammilehto -> Tammenlehto. Tammenlehto ei nopean googlauksen perusteella ole käytössä, en tosin voi olla varma.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Taatelikakku on yksi parhaista.
Muita hyviä joulukakkuja on tosiaan toscakakku ja sitten kookoskakku. Lapsuudenperheessäni ei muuten juuri leivottu mutta jouluksi äitimme teki aina jonkun kakun, usein jonkun näistä.
Haluaisin joskus tehdä englantilaisen hedelmäkakun jouluksi. Siihen ihan klassikkoversioon tulee vain niin paljon erilaisia viinoja, etten ole koskaan siihen ryhtynyt. Tulisi kalliiksi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ei vielä. Laitan kynttelikön ikkunalle vasta itsenäisyyspäivän jälkeen. Joulun odotus toki alkaa jo ensimmäisenä adventtina eli 1.12.
Tänä vuonna on kivaa kun itsenäisyyspäivä on perjantaina, niin pääsen lauantaina laittamaan kotia jouluiseksi. Ehkä sunnuntaina 8.12 voisi paistaa ensimmäiset joulutortut. Tykkään tosi paljon tähtitortuista luumuhillolla, mutta olen pitänyt tiukan linjan, etten tee niitä koskaan muulloin kuin joulukuussa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kyllä pitäisi kussakin tuoteryhmässä olla edes yksi terveellisempi vaihtoehto johon myös köyhillä on varaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ota vain pieni määrä kutakin lajia tai pelkästään niitä joista eniten pidät.
En suoraan sanottuna ymmärrä sitä, että jouluksi edes haalitaan valtavia määriä ruokaa ja suklaata kotiin. Meidän perheessä ei ole koskaan tehty niin, vaan ruokaa tehdään sen verran mikä aattona ja joulunpyhinä tulee syödyksi. Myöskään suklaata ja leivonnaisia ei ole ylettömästi.
Muistan nuoruudesta, kuinka kolmihenkinen tuttavaperhe kehui ostaneensa lähes kaksi kertaa sen kokoisen kinkun kuin meidän kuusihenkinen perhe.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/