Faith
Kommentit
Ainakin osasta pystyn heti sanomaan, että kuva on tekoälyllä tehty, ja ainakaan niistä en ole pitänyt. Niistä kuvastuu tekijänsä sieluttomuus. Niistä tulee samanlainen olo kuin sellaisesta syntetisaattorilla tehdystä new age -tyylisestä musiikista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Keitetty peruna on paras.
Perunamuusi silloin kun se on tehty jauhoisista perunoista ja on oikeasti kuohkeaa.
Rapeat ranskalaiset perunat ovat hyviä. Ei siitä mihinkään pääse.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Olen samaa mieltä, tuollainen suhtautuminen on ankeaa. Ihan kuin muiden kuin arkisten henkilökohtaisten asioiden ajattelemisessa olisi jotain paheksuttavaa.
Itse pohdiskelen ja haen tietoa jatkuvasti myös sellaisista aiheista jotka eivät kosketa minua henkilökohtaisesti.
Jos joku paheksuu sitä, vastaan yleensä vain olevani pohdiskeleva / filosofinen / tiedonjanoinen ihminen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Boys don't cry -ajattelu on vähentynyt länsimaisessa kulttuurissa vuosikymmenten saatossa, ja itse asiassa feministit alun perin alkoivat puhua sen vahingollisuudesta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Asiakkaiden arvostelut olivat hyödyllisiä. Alussa en luottanut niihin ja tuli turhia tilauksia. Eräissä farkuissa oli arvosteluja joissa ihmeteltiin niiden pientä mitoitusta, yhdessä kommentissa sanottiin "todella pienet, kuin nuken farkut!". Tilasin ne kuitenkin, ja pakkauksesta otettuani aloin nauraa, koska ne olivat todella kuin nukelle tehdyt.
Harmi että arvostelut poistuivat. Kai oli jouduttu moderoimaan ja siinä haluttiin säästää.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/