Faith
Kommentit
En tiedä tuleeko kotitekoinen ruoka halvemmaksi vai jopa kalliimmaksi, mutta terveellisyyden ja maukkauden takia teen itse.
Sitä paitsi eineslihapullia ja kotitekoisia ei voi edes verrata toisiinsa, esim. lihapitoisuuden osalta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Lämpötilat tosiaan kohoavat, mutta ennusteiden "tuntuu kuin" -arviot pysyvät siltä enimmilläänkin alle +5 asteen, joten ehkä en vaihda takaisin syystakkiin.
Toivottavasti itsenäisyyspäiväksi tulee edes vähän lunta, ja muutenkin joulukuuksi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Aika paljon oli samoja mitä nytkin. Jonkun Fazerin Verraton-konvehtirasian muistan. Voi olla että sitä ei enää minun aikanani ollut, vaan että siitä vain puhuttiin.
Mutta muuten oli Juhlapöydän, Paradis, Budapest, Brunbergin tryffelit, liköörikonvehdit.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/