Faith
Kommentit
Viime lauantaina tein taatelikakun, ja se kuuma taateli-voiseos oli niin hyvää. Kakustakin tuli kyllä suussa sulava.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Teen palapaistin johon tulee lihan ja muiden perusainesten lisäksi kuohukermaa, paprikaa ja suolakurkkua. Lisukkeeksi keitetyt perunat. Siirrän paistin lihan ruskistamisen jälkeen uunivuokaan ja laitan uuniin hautumaan ja mureutumaan muutamaksi tunniksi.
Jälkiruoaksi vuoden ensimmäiset joulutortut ja glögi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Minä myös molempia ja paljon. Jos reseptissä käsketään laittaa yksi sipuli, laitan kaksi. Ja kahden valkosipulinkynnen sijaan saatan laittaa jopa viisi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ihanin lastenlaulu minkä tiedän.
"Tuku, tuku lampaitani, kili kili kiliäni, päkä päkä puskuripässiäin', päkä päkä pässiäni.
Aurinko mailleen laskehtii, kussapa kultani viipyypi. Kyllä me tavataan huomenna toisemme suurella salolla."
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/