Faith
Kommentit
Meillä oli monipuolisesti kotiruokia. Äitimme oli kotiäitinä ja hän on aina tykännyt ruoanlaitosta. Oli erilaisia patoja, laatikoita, keittoja, pyöryköitä, kyljyksiä, kastikkeita ja perunaa / spagettia / riisiä, lihaa, kalaa, kanaa, kasviksia. Aina oli myös tuore salaatti tai ainakin juuresraaste.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Minulla on kotitekoista kanapizzaa. Täytteinä chilitomaattikastiketta, kananrintafileetä, punasipulia, paprikaa, ananasta ja fetajuustoa sekä mozzarellaa, runsaasti oreganoa. Tuli todella hyvää. En ollut koskaan aiemmin tehnyt enkä edes syönyt kanapizzaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Syön illalliseksi kaksi palaa paahdettua täysjyväruisleipää, niiden päälle laitan margariinia, avokadoa sekä päällimmäiseksi munakokkelia.
Typerä sana tuo munakokkeli mutta ei parempaakaan ole keksitty.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Omen-trilogian musiikki, alkaen elokuvasta Omen (1976). Jerry Goldsmithin musiikki on huikean "kauhea" ja eeppinen. Täydellinen antikristuksen saapumisesta kertovaan kauhuelokuvaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Maija Vilkkumaan Ei.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/