Faith
Kommentit
Söin joskus teininä kylässä aivan ihanaa sosekeittoa, olisiko ollut peruna-maa-artisokkakeitto... Oli hienosti maustettu ja siinä taisi olla tilkka kuohukermaa. Keiton kanssa uunituore itse leivottu sämpylä, nam.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Olen onnistunut ilman, että edes yritin. Aloin syödä pienen määrän tummaa suklaata (70%-85% kaakaopitoisuus) päivittäin terveysvaikutusten takia. Pian huomasin etten enää tarvitse muuta makeaa. Tumma suklaa on erittäin tyydyttävä herkku, pieni määrä riittää. Se on niin rikasta maultaan, koostumukseltaan ja ravintoarvoiltaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Noin kerran viikossa käyn ruokaostoksilla, mutta kyllä tulee käytyä ruokakaupassa välillä muutenkin, jos tarvitsee tai on unohtanut ostaa jotain.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ostin ensimmäisen retinoliseerumini. Se maksoi yli 20 euroa joten söin ruoaksi pelkistetysti sipulisilliä ja keitettyjä perunoita.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Muistan että lasagnessa jauhelihaa oli laman myötä jatkettu porkkanaraasteella enemmän kuin aiemmin ja lihapullien ja lindströminpihvien enimmäislukumäärää alennettiin. Ala-asteella ollessani (80-luvulla) lihapullia sai ottaa enintään 11, ja yläasteella luku oli jossain vaiheessa enää 8.
Voi tuntua oudolta että muistan noin tarkkaan niin kaukaisia asioita, mutta jostain syystä nämä luvut ovat jääneet pitkäkestoiseen muistiini. Rakastin koulun lihapullia ja lindströminpihvejä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/