Faith
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
liikuntatunnilla oli suunnistusta ja eksyttiin kolme tytötn porukalla niin, että myöhästyttiin koulukyydistä.
Minä eksyin kerran hiihtoladulla koulun liikuntatunnilla. Latu kulki metsän keskellä. Kun löysin takaisin hiihtomajalle vaihtamaan kengät jalkaan, siellä ei ollut enää ketään. Opettajakin oli lähtenyt.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Pidä viikko jolloin syöt joka päivä pääaterioiksi kotitekoista hernekeittoa + näkkileipää margariinilla + porkkana sekä aamulla ja illalla puuroa ja/tai keitetty kananmuna.
Viikon alussa teet hernekeiton kymmenen litran kattilassa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Jos Eurooppa itsenäisten kansallisvaltioiden toisiaan tukevana yhteisönä lähtisi vahvistamaan itseään, rakentaen klassisille eurooppalaisille vapauden ja sivistyksen arvoille, tuskin mikään maailman imperiumi pystyisi meitä vavisuttamaan. Täällä on valitettavasti tuhlattu aikaa ja varoja hölynpölylle ja tehty huonoja päätöksiä. Ehkä tarvittaisiin MEGA-liike eli Make Europe Great Again.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
No jos kerran viidessä vuodessa sen suklaalevyn ostaa, niin ostaa sitten ärrältä. Vaikka maksaisi vitosen.
"Vaikka maksaisi vitosen."
Järkyttävällä tavalla tämä on nyt todellisuutta myös tavallisen kokoisten levyjen kohdalla, tavallisissa kaupoissa. Ostan vieläkin välillä Fazerin levyjä, mutta on tuo yli viiden euron hinta hirvittävän korkea.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En vielä yhtään. Olen juuri leipomassa runebergintorttuja, ovat parhaillaan uunissa. Pidän enemmän itse tekemistäni kuin leipomoiden.
Maistoin äsken taikinaa ja on se vaan hyvää. Ei ihmekään kun aineksina on mm. voita, fariinisokeria, mantelijauhetta ja kuohukermaa...
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/