Faith
Kommentit
Voimaharjoittelussa täytyy olla tarkkana kehonhallinnan kanssa. Asennon täytyy pysyä oikeanlaisena koko sarjan ajan tai muuten harjoittelusta ei ole hyötyä. Tämä oli minulle haastavaa kun vuosia sitten aloitin ensimmäistä kertaa voimaharjoittelun. Voimaharjoittelu on siis samalla aina kehonhallintaharjoittelua joka ihan varmasti kehittää kognitiivisia taitoja.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Jumalan armosta ja Jeesuksen ristinsovituksen tähden kristitylle kuuluu pelastusvarmuus. Jeesukseen uskova on jo pelastettu, hän on uudestisyntynyt ylhäältä hengellisesti Jumalan lapseksi ja ikuisen elämän perilliseksi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Leivoin lauantaina karjalanpiirakoita ensimmäisen kerran aikuisiässä. Onnistuin aika hyvin. Tein riisipuurotäytteellä. Seuraavalla kerralla laitan sekä taikinaan että täytteeseen aavistuksen enemmän suolaa sekä taikinaan hieman enemmän ruisjauhoja suhteessa vehnäjauhoihin.
Karjalainen isoäitimme leipoi säännöllisesti piirakoita ja toi niitä aina tullessaan meille. 80-luvulla hän leipoi niitä myös sotaveteraanien tilaisuuksiin. Isosiskoni on opetellut taidon. Ehkä itsekin innostun nyt.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Jos saisin asua palatsissa itsekin, jonkinlaisessa palvelijan asunnossa sivusiivessä, niin haluaisin pestin. Olisi ihanaa elää historiallisessa isossa linnassa. Katsoin siitä äsken kuvia. Etupiha on asvalttia, mutta muutoin ympäristössä on puistoa ja metsikköä, jonne voisin mennä vapaa-ajalla piknikille ja lenkille jne. Jos työ ei olisi raskasta ja vaativaa eikä tarvitsisi vuorovaikuttaa kauheasti ihmisten kanssa, niin niin ottaisin paikan vastaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Klassinen vihreä Fairy tuoksui ihanalta. Tuoksu muistutti lapsuuteni kesälomista maaseudulla isovanhempieni luona, siellä oli aina vihreää Fairya. Aloin aikuisena ostaa sitä omaan kotiini, alun perin juuri tuoksun ja muistojen takia. Oli pettymys huomata että tuoksu on vaihdettu. Nykyään siinä on kosmetiikan tuoksu. En ymmärrä miksi pitää muuttaa asioita ilman syytä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/