Faith
Kommentit
Minusta esim. Pirkan pikakahvi on ihan hyvää. Parasta on kyllä Nescafen Kulta, mutta se onkin vähän kalliimpaa.
Olen maistanut joitain kalliimpia suodatinkahveja eivätkä ne kaikki ole mielestäni hyviä. Ei se hinta ole hyvän maun tae.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Äitimme katseli sitä. Siinä oli leppoisa kevyt tunnelma niin kuin kasarisarjoissa yleensäkin.
Tyttökullat tuli samoihin aikoihin 80-luvun loppupuolella. Sitä katselin itsekin. Näin jälkeenpäin ajateltuna se Sophia, Dorothyn äiti, oli ihan persoonallisuushäiriöinen muija. Niin ilkeä etten enää pystyisi katsomaan sarjaa. Silloin hahmoa pidettiin hauskana.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Onko jossain sanottu että hän ei ollut kuntouttavassa työtoiminnassa? Työttömäthän niissä nimenomaan käyvät.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Talviseen päivään sopisi kyllä lasagne, oheen vihersalaatti jossa paljon tuoretta kurkkua. Näitä toivoisin itse saavani.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/