Faith
Kommentit
Teen pitkiä reippaita kävelylenkkejä monta kertaa viikossa. Teen kohtalaisilla lisäpainoilla alavartalon voimatreenin kotona n. joka toinen päivä. Tänä keväänä ostin silikonisen käsipuristinrenkaan jolla treenaan käsivoimia, sitä teen jonkin verran melkein päivittäin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En ole löytänyt tismalleen mielestäni välikausitakkia enää vuosiin, vaikka olen selaillut läpi kaikkien verkkokauppojen valikoimia. Pari hyvää olen nähnyt mutta niiden hinta on ollut useita satoja euroja eli liian kalliita minulle.
Vuosi sitten tilasin Bonprix'lta kevyen maihinnousutakin eli parkan joka on ihan ok, mutta sekään ei täysin sellainen kuin olisin halunnut.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kasvot peittävät huivit ja hunnut tulee mielestäni kieltää. Muuten pitää saada vapaasti pukeutua uskontonsa ja kulttuurinsa mukaan.
On monta syytä siihen että kannatan kasvojen peittämisen kieltoa: psykologisia, sosiaaliseen vuorovaikutukseen liittyviä, integroitumiseen liittyviä, tasa-arvoon liittyviä, turvallisuuteen liittyviä.
Kasvojen ilmeet ovat olennainen osa vuorovaikutusta ja viestintää sekä tutustumista ja luottamuksen syntymistä ihmisten välillä. Tämä on ehkä keskeisin syy kantaani.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Käytän itse lähes aina skinny-farkkuja, mutta legginsejä en laittaisi ihmisten ilmoille. Olen sen ikäinen että olen tottunut ajattelemaan legginsejä "pitkiksinä" eli välihousuina joita pidetään talvella farkkujen alla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Katselisin tv:tä, lukisin kirjaa tai lehteä tai kirjoittaisin päiväkirjaa ehkä musiikkia kuunnellen. Noin vietin iltoja teininä 90-luvulla kun meillä ei vielä ollut nettiä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/