Faith
Kommentit
Syön kohta illalliseksi paahdettua ruisleipää, jonka päälle laitan margariinia, avokadoa ja raejuustoa. Lisäksi syön pienen määrän kreikkalaista jogurttia sekä palan kotitekoista kanapizzaa. Jos vielä sen jälkeen on nälkä niin syön kourallisen suolapähkinöitä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
- aamiainen: kaurapuuro mustikoilla, mustaherukoilla, pehmeällä raejuustolla, mantelivoilla ja ripauksella kanelia, kahvi mantelimaidolla
- linssibolognesekastike + kikhernepasta, hapankaalia ja avokadoa
- pieni määrä appelsiinihyytelöä
- 30 g tummaa suklaata
Aion tänään vielä syödä:
- chiavanukasta (chiansiemeniä + mantelimaitoa + appelsiinimarmeladia)
- 2 paahdettua ruisleipäpalaa joiden päällä margariinia, avokadoa, raejuustoa ja ripaus suolaa, kupillinen kreikkalaista jogurttia
- 1 pieni pala kotitekoista kanapizzaa
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En tiedä mutta maassa kasvavia poimulehtiä ja voikukanlehtiä voi syödä. Lapsuudenkodissani tehtiin aina kesällä voikukanlehtisalaattia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En hyväksy. Kesäkuussa Suomen luonto on ihanimmillaan. Koululaisten pitää silloin seikkailla metsissä, ajaa polkupyörillä uimarannalle ja matkustaa maalle isovanhempien luokse. Kesäkuussa linnut laulavat, kukat tuoksuvat, perhoset lentelevät, ukkonen jyrisee ja lämpiminä päivinä raikas sadekuuro yllättää. Heinäkuussa kaikki tämä on jo ohi tai vähentynyt huomattavasti.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kohta syön tomaattimakrillia, keitetyn perunan, valkosipulilla höystetyt uunikasvikset ja hapankaalia. Jälkiruoaksi appelsiinihyytelö ja tummaa suklaata. Juomana vesi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/