Faith
Kommentit
Jäteyhtiöidenhän periaatteessa pitäisi maksaa hiukan meille jätteiden tuottajille näistä energiaraaka-aineista, kun saavat ne vieläpä valmiiksi lajiteltuina.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tykkään aamuista.
Ja sitten siitä kun saan pääaterian jälkeen syödä 30 grammaa tummaa suklaata. Jättäisin tämän herkkuhetken muuten iltaan, mutta tummassa suklaassa on sen verran kofeiinia ettei sitä kovin myöhään kannata syödä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Mielestäni hän ei laulanut sitä korkeaa nuottia lopulta. Tai sitten hän lauloi, mutta mieleeni ovat jääneet ennakkospekuloinnit siitä onnistuuko se vai ei.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Heh perheenisä ei antanut periksi. Sai vielä korotettua korvauksiakin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
-
(edit: poistin väärään ketjuun tulleen kommentin)
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/