Faith
Kommentit
En kuuntele uutta musiikkia lähes lainkaan. En ole yli 20 vuoteen ollut ajan hermoilla musiikin suhteen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Olen kantanut kävellen keskustasta kaikenlaista isoa taulukehyksistä mattorulliin ja lattiamoppi+ämpäri-setteihin. En ole huomannut että ihmiset tuijottaisivat. Tuollaisessa ei ole mitään outoa mielestäni. Minusta on pikemminkin hienoa että pärjään ilman autoa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Silloin harvoin kun mainoskanavia katselen niin laitan äänet aina pois mainostauoilla juuri sen melun takia. En tykkää mainoksista edes visuaalisesti kun ne ovat usein niin räikeitä joten välttelen mainoskuviakin. Mainospimennossa elämisen takia en tiedä mitään uutuustuotteista enkä tarjouksista yms., ja se on ihan ok.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Mustalinssibolognesekastiketta + spagettia, hapankaalia. Ts. bolognesekastiketta jossa jauhelihan sijaan mustia linssejä sekä paljon hienonnettuja kasviksia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/