Faith
Kommentit
Olen kantanut kävellen keskustasta kaikenlaista isoa taulukehyksistä mattorulliin ja lattiamoppi+ämpäri-setteihin. En ole huomannut että ihmiset tuijottaisivat. Tuollaisessa ei ole mitään outoa mielestäni. Minusta on pikemminkin hienoa että pärjään ilman autoa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Silloin harvoin kun mainoskanavia katselen niin laitan äänet aina pois mainostauoilla juuri sen melun takia. En tykkää mainoksista edes visuaalisesti kun ne ovat usein niin räikeitä joten välttelen mainoskuviakin. Mainospimennossa elämisen takia en tiedä mitään uutuustuotteista enkä tarjouksista yms., ja se on ihan ok.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Toivottavasti tämän andesin kanssa valitaan nyt ensimmäiseksi strategiaksi altistuneiden huolellinen eristäminen. Altistuneita on toistaiseksi niin vähän Suomessa ja Euroopassa, ja uusiin pandemiatoimiin ei nyt liene rahkeita.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Olin 13. Oikeastaan vanhempamme jättivät minut ja vuotta vanhemman isosiskoni kahdestaan yöksi kotiin, mutta siskoni lähti salaa kaverinsa luo bileisiin ja oli siellä yötä, niin olin yksin. Muistan hyvin sen illan. Maalasin vesiväreillä ja kuuntelin radiota myöhään.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En kuuntele uutta musiikkia lähes lainkaan. En ole yli 20 vuoteen ollut ajan hermoilla musiikin suhteen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/