Faith
Kommentit
Laitan paahdetun ruisleivän päälle, ja sitten sen päälle paistettua kananmunaa tai raejuustoa ja tomaattiviipaleita ja ripaus suolaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En pääse lukemaan IL:n juttua mutta jutun otsikosta voisi päätellä että ainakin törkeimmät Kela-huijarit ovat ansiotyössä käyviä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ihmettelen todella paljon Bulgarian voittoa. Viisuja katsellessani viestittelin kaverini kanssa, ja Bulgarian esityksen kohdalla vitsailin että Bangaranga on ehdoton suosikkini, ja nauroimme kommentilleni. Kappale on kakofoninen renkutus.
Suomen esitys meni nappiin, ja kuudes sija on kyllä ihan hyvä saavutus.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ei saa liian kovalla pitää tv:tä. Eikä saa mitään bassoja tehostavia kaiuttimia olla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kävin äitienpäivänä vanhempieni luona, ja äitini oli hankkinut steppilaudan. Kokeilin sitä ja tykkäsin. Kotiin palattuani tilasin itsellenikin korkeussäädettävän steppilaudan kuntoiluvälinekaupasta. En malta odottaa että se saapuu. Olen jo etsinyt YouTubesta stepping board -kuntoiluvideoita.
Step Aerobic oli muotia Suomessa 90-luvulla. Meillä oli yläasteella pari liikuntatuntia joilla käytettiin koulun upouusia steppilautoja. Tykkäsin siitä jo silloin. Steppilautaa voi käyttää myös voimatreeniin.
Reippaat kävelylenkit ulkona, erityisesti metsäpolulla, on kyllä mieluisin liikuntamuoto minulle. Aivan ihanaa olisi harrastaa patikointia tavallista metsäpolkua haastavammassa, vaihtelevassa maastossa, mutta sellaisia ulkoilualueita ei ole tässä lähellä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/