Faith
Kommentit
Pelkkä kermavaahto koska se on ilmavampi, mutta sitä pitää olla runsaasti.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kylläpä tilanne on eskaloitunut nopeasti parissa vuodessa. Hyvinvointiyhteiskunnasta eloonjäämistaisteluun.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Silkkijakkuja ne olivat.
Kansitakkeja taas pitivät 90-luvun alkupuolella kaikki, eivät vain miehet.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
1980-luvulla namusedistä varoiteltiin. Naapurustossamme oli joitain vanhempia miehiä joita epäiltiin namusediksi, todennäköisesti ilman syytä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Superonnellisia hetkiä on melko harvoin, mutta kyllä minulle perusarki on ihan onnellista.
Onneton olen jos tapahtuu jotain oikeasti pahaa. Muun ajan olen onnellinen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/