Faith
Kommentit
Suolainen piirakka on varma valinta. Ehkä kaksi, liha ja kasvis. Lisäksi tuoresalaatti.
Jälkiruoaksi täytekakku.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Karjalasta lähtöisin olevalla isoäidillämme oli aina pöytä koreana. Hän leipoi ihan viikoittain karjalanpiirakoita meille omaisille. 80-luvulla hän leipoi niitä välillä myös joihinkin veteraanien tai sotainvalidien tapahtumiin. Lisäksi pullat, kakut sekä kaneliässät. Hän teki todella hyvää kaalilaatikkoa. Pöytä oli hienosti katettu, oli kaunis tarjoiluastia joka sortille, servietit, usein kukkakimppukin.
Toinen isoäitini teki ihan täydellisiä herrasväen pikkuleipiä, niitä littania, pehmeitä, vaaleita, vadelmahillotäytteisiä. Myös rieskaa ja kotijuustoa hän teki.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Olen käynyt lukion ja opiskellut yliopistossakin, vaikken maisteriksi koskaan valmistunutkaan. Sain molemmissa hyviä arvosanoja.
Mielestäni aika usein palstan keskusteluissa on kommentteja joista näkee että kirjoittaja on koulutettu, joko ihan muodollisesti tai sitten itseoppinut runsaasti lukemalla. En ole yllättynyt. Täällä käy monenlaisia ihmisiä. Paljon on varmasti palstalaisia jotka enimmäkseen vain lueskelevat juttuja vaikka viihteen vuoksi ja kommentoivat harvoihin ja valittuihin aiheisiin joihin heillä on oikeasti jotain sanottavaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ensinnäkin kuusen pitää olla aito. Koristeina kullanvärisiä ja punaisia palloja, olkikoristeita (esim. enkelin ja sydämen muotoisia), kuusta kiertämään lanka jossa on pieniä suomenlippuja sekä kullanvärinen kimallenauha, kuusenkynttilät ja latvaan tähti.
Latvatähti on tärkein koska se symboloi Betlehemin tähteä. Mieluummin joulukuusi jossa on pelkkä latvatähti kuin hienosti koristeltu kuusi ilman tähteä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/