Faith
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Hieman häiritsee tämän matsin katselua tuo mahdollisuus että Suomen joukkue ei nyt laittaisi tähän otteluun kaikkia paukkujaan. Sen mahdollisuuden takia ei pysty nyt luotettavasti arvioimaan kuinka hyväksi Sveitsi on kehittynyt.
Vaikea uskoa että Sveitsi yhtäkkiä olisi niin kova vastus että pystyy viemään Suomea kuin jotain riepua heh.
Sui ei mitenkään yhtäkkiä kehittynyt vaan sehän on ollut siis loppuottelussa nyt onko kaks vuotta putkeen
Tiedän kyllä sen, mutta Suomi-Sveitsi -otteluissa Suomi on viime vuosinakin ollut hitusen parempi, vaikka Sveitsi onkin näissä turnauksissa pärjännyt pitemmälle.
Sehän menee jännästi niin että vastustajasta riippuen joukkueen vahvuudet tulevat esiin eri tavoin. Esim. Suomi on usein vaikeuksissa Kanadaa vastaan, kun taas Ruotsi on Suomelle helpompi vastus, mutta toisaalta Ruotsi voittaa usein Kanadan.
Tämän Sveitsi-ottelun luulisi olevan tasaväkisempi. Toisaalta eihän nyt ole vasta kuin ensimmäinen erä pelattu.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Hieman häiritsee tämän matsin katselua tuo mahdollisuus että Suomen joukkue ei nyt laittaisi tähän otteluun kaikkia paukkujaan. Sen mahdollisuuden takia ei pysty nyt luotettavasti arvioimaan kuinka hyväksi Sveitsi on kehittynyt.
Vaikea uskoa että Sveitsi yhtäkkiä olisi niin kova vastus että pystyy viemään Suomea kuin jotain riepua heh.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Saa sanoa. Minulle ja sisaruksillenikin sanottiin lapsena noin. "Suu kiinni" ei ole mielestäni rumaa kieltä, vaikka onkin lujasti sanottu. Lapsi ei saa sanoa vanhemmalle noin, koska vanhempi on kasvattajan asemassa ja lapsi kasvatettavan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Pystyn kyllä, mutta minun ei kannata harrastaa tuollaista ainakaan useampia päiviä peräkkäin. Kokeilin kymmenisen vuotta sitten kielteisten ajatusten ja niiden mukaisen tunnetilan muuttamista myönteiseksi tietoisesti muutaman päivän ajan, ja olin innoissani kun se onnistui. Mutta kokeilujakso päättyi siihen että sain raivarin pikkuasiasta, mikä on minulle äärimmäisen epätyypillistä.
Pieninä annoksina ja harkitusti silloin tällöin voin tuota tehdä. Tosin ei ole aikoihin tullut taas kokeiltua.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Joo, sillä on suuri vaikutus. Kotiyleisö kannustaa vahvasti.
No nyt Suomi teki maalin, jee!
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/