Faith
Kommentit
Peruna ja porkkana saattavat riittää tilapäisesti, mutta minä en pärjäisi edes kahta päivää peräkkäin noin niukoilla eväillä. Jos ateriaan lisättäisiin kananmuna, tilanne parantuisi huomattavasti. Suosittelenkin köyhille kananmunia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Syön joka päivä tummaa suklaata (kaakaopitoisuus 70-85%) n. 30 grammaa. Suklaa on ihanaa, mutta liika on siinäkin pahasta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Rasvaton raejuusto on aika hyvä tuohon tarkoitukseen. Sitä voi syödä lisukkeena melkein kaiken kanssa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Mukavaa olla viileässä Suomessa. Tosin n. 20 astetta olisi mielestäni hyvä kesäsää.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/