Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Faith

Kommentit

13/24 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään muu ei muuttunut paitsi että kävin vain kerran viikossa kaupassa. Suunnittelin viikon ruoat tarkemmin.

Niin ja käytin maskia ihmisten ilmoilla.

25/65 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

En syö ylen määrin joulunakaan, mutta leivon itselleni ennen joulua ainakin yhden kakun sekä joulutorttuja.

Haluan syödä niitä ilman huolta lihomisesta, ja sen takia yleensä laihdutan kilon ennen joulua, että sitten ei haittaa jos joulun tienoilla lihon kilon. 

Nyt minulla on juuri tuo yhden kilon laihdutus menossa. Esim. tänään on ruoaksi kevyttä keittoa, eilen kaurapuuroa + keitetty kananmuna. Tämä on hyvä siksikin että rahaa säästyy joulun menoja varten.

Pari kuukautta yhden kilon pudotukseen? 

Ei vaan ylläpidän sitä normaalipaino -1 kg -painoa ennen joululeivonnaisten syömisen alkua. Sitä paitsi se alkaa jo marraskuussa joulutorttujen muodossa.

12/65 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö ylen määrin joulunakaan, mutta leivon itselleni ennen joulua ainakin yhden kakun sekä joulutorttuja.

Haluan syödä niitä ilman huolta lihomisesta, ja sen takia yleensä laihdutan kilon ennen joulua, että sitten ei haittaa jos joulun tienoilla lihon kilon. 

Nyt minulla on juuri tuo yhden kilon laihdutus menossa. Esim. tänään on ruoaksi kevyttä keittoa, eilen kaurapuuroa + keitetty kananmuna. Tämä on hyvä siksikin että rahaa säästyy joulun menoja varten.

4/12 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kaikki ihmiset elävät satavuotiaaksi elleivät kuole jossain onnettomuudessa tms.

Luulin että maito on suomalainen keksintö ja että mustikoita kasvaa vain Suomessa. 

Luulin että Suomi on objektiivisesti maailman paras maa niin että kaikkialla muuallakin ajatellaan niin.

21842/24139 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla tilaamani pöytäkuusi + valosarja saapuivat tänään, ja ne ovat juuri sellaiset kuin toivoin. Valot ovat tarpeeksi kirkkaat joulukuusen valoiksi, sävy kuitenkin kauniin lämmin. Testin jälkeen pakkasin kuusen vielä piiloon, kuukauden päästä sitten pääsen sitä koristelemaan.

Eilen tilasin itselleni joululahjan, vanhan Grimmin kauneimmat sadut -satukirjan (1946). Meillä oli tuo kirja kotona kun olin lapsi. Sittemmin ahkerassa käytössä vuosikymmenet olleen kirjan lankasidonta hajosi. Nyt löysin satukirjan antikvariaatista ja tilasin heti.

Nyt saa kyllä tämä tuhlaaminen loppua. Toisaalta eipä tuo kirjakaan maksanut kuin 15 euroa.

Mukavaa tiistai-illan jatkoa kaikille!

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.