Faith
Kommentit
Olen alle 70 ja haluan Vihreitä kuulia. Villasukatkin on kiva lahja ja tulisi käyttöön.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Olen kahden viime vuoden aikana ostanut kolme taidemaalausta, mutta julisteina. Ne ovat klassisia maalauksia, joten alkuperäisiin minulla ei ole varaa ja tuskin alkuperäiset ovat edes myytävänä.
On minulla pari lasiesinettä jotka luokitellaan taideteoksiksi, mutta nekin ovat hieman vanhempaa muotoilua, esim. Oiva Toikan lintu.
Nykytaiteesta en välitä. En ostaisi vaikka olisi varaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Katsoin juuri äsken Friiltä tulleen elokuvan The Christmas Promise. Tai lähinnä se pyöri tuossa taustalla. Nuo elokuvat ovat aina tosi samanlaisia ja näyttelijätkin saman näköisiä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/