Faith
Kommentit
Kermajuusto! Vaikka port salut.
Päärynä on paras hedelmä juuston ja suolakeksien kanssa. Lisäksi ehkä ostaisin violetteja viinirypäleitä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Syksykoristeita ovat jos minulta kysytään. Olen huomannut että niitä ujutetaan nykyään joskus joulukoristeiden joukkoon. Ehkä siksi että ovat jääneet syksyn koristeista myymättä? Kärpässienet punaisuuden takia menevät joidenkuiden mielestä joulukoristeesta?
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Ketkä näitä katsoo? Romantiikannälkäiset sinkut/"vanhatpiiat"? Vai parisuhteessa olevat jotka toivoo itselleen samanlaista ilmeisesti höttöisen suloista rakkautta kun oma ukko ei huomioi ja näyttääkin turjakkeelta?
Olen sinkku/vanhapiika mutta en katso (todella harvakseen) noita elokuvia romantiikan takia vaan jouluisuuden takia. Olen jouluihminen. Myös monet joulumainokset ovat kivoja vaikken ole aikeissa ostaa mitään niissä mainostettua.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En jaksa selata koko ketjua, mutta melko varmasti olen joskus jo vastannut tähän että Ring (2002). Myös alkuperäiset japanilaiset Ringut. Minua eivät kauhuelokuvat yleensä juuri hätkäytä koska olen katsellut niitä ihan nuoresta asti ja aina kauhusta pitänyt, mutta Ring sai jopa minut pelkäämään.
Uudempana mainitsen Hereditaryn (2018). En ainakaan muista että olisin sen jo maininnut... Hereditary on toisaalta vähän väärällä tavalla vaikuttava kauhuelokuva mielestäni. Siitä tuli melkein paha olo, ja sen takia se ei kuulu lempielokuviini vaikka on hienosti tehty. Pelottava se on.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/