Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Faith

Kommentit

3535/3789 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa selata koko ketjua, mutta melko varmasti olen joskus jo vastannut tähän että Ring (2002). Myös alkuperäiset japanilaiset Ringut. Minua eivät kauhuelokuvat yleensä juuri hätkäytä koska olen katsellut niitä ihan nuoresta asti ja aina kauhusta pitänyt, mutta Ring sai jopa minut pelkäämään.

Uudempana mainitsen Hereditaryn (2018). En ainakaan muista että olisin sen jo maininnut... Hereditary on toisaalta vähän väärällä tavalla vaikuttava kauhuelokuva mielestäni. Siitä tuli melkein paha olo, ja sen takia se ei kuulu lempielokuviini vaikka on hienosti tehty. Pelottava se on.

 

5/21 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermajuusto! Vaikka port salut.

Päärynä on paras hedelmä juuston ja suolakeksien kanssa. Lisäksi ehkä ostaisin violetteja viinirypäleitä.

109/111 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäpäivä Kangasalla (kertojana lintu)

10/25 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksykoristeita ovat jos minulta kysytään. Olen huomannut että niitä ujutetaan nykyään joskus joulukoristeiden joukkoon. Ehkä siksi että ovat jääneet syksyn koristeista myymättä? Kärpässienet punaisuuden takia menevät joidenkuiden mielestä joulukoristeesta?

20/68 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä näitä katsoo? Romantiikannälkäiset sinkut/"vanhatpiiat"? Vai parisuhteessa olevat jotka toivoo itselleen samanlaista ilmeisesti höttöisen suloista rakkautta kun oma ukko ei huomioi ja näyttääkin turjakkeelta?

Olen sinkku/vanhapiika mutta en katso (todella harvakseen) noita elokuvia romantiikan takia vaan jouluisuuden takia. Olen jouluihminen. Myös monet joulumainokset ovat kivoja vaikken ole aikeissa ostaa mitään niissä mainostettua.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.