Faith
Kommentit
Suklaakonvehteja tai sininen hyasintti.
Sininen sen takia että ne tuoksuvat eniten.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Perhosen muodonmuutos: munasta kuoriutuu kömpelö toukka, joka koteloituu ja muistuttaa kuivunutta käpristynyttä lehteä, ja lopulta kotelon sisältä kuoriutuu kaunis, keveänä lentelevä perhonen. Uskomaton juttu. Se on se sama yksilö koko ajan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Teen yleensä kasvishernekeiton eli lisäksi vain sipulia, valkosipulia, porkkanaa, mausteita.
Mutta jos laitan lihaa niin jauheliha on hyvä.
Meillä oli ala-asteella kouluruokailussa ihanaa hernekeittoa, ja siinä oli aina jauhelihaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Oisko The Finnish Line, tulee ainakin ma 10.11. klo 18.20
Juu, tuo alkaa kohta. En varmaan pysty sitä keskittyneesti seuraamaan, mutta laitan kanavan päälle taustalle. Minua yleensä häiritsee jos Suomesta annetaan väärä kuva jossain kansainvälistä tuotantoa olevassa elokuvassa, ja tässä se riski on ilmeinen. Toisaalta nämä elokuvat ovat hömppää, kuten jo aiemmin tuli todettua, joten eipä se hirveästi haittaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Sain ajan soittamalla. Jono kuulemma parisen kuukautta. Aika tarkastukseen tulee jossain vaiheessa kirjeenä. Toivottavasti tulee, nyt soitosta on kulunut jo muutama viikko...
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/